Märkligt

Igår när jag satt här och bloggade tänkte jag att jag kanske skulle skriva ett litet inlägg om vad bilderna i headern föreställer .. och så får jag en kommentar från en okänd människa om bilderna! ... märkligt!

Jo det stämmer, jag har varit i Kuala Lumpur och vid Twin Towers. Mittenbilden är från Singapore, en av alla broar vi åkte under på vår lilla båtsightsing. Bilden längst till vänster är från ett vattenfall på Langkawi som vi badade i. Man längtar bort när man tänker på de resor man gjort. Tur att planeringen för nästa resa är i full gång ... Sydamerika i december. Ska bli härligt ... bara vi kan bestämma oss vilken tur vi ska åka!

Ingen träning idag heller ... men jag hoppas på att kunna träna på fredag. Helgen är matchfri så det känns bra! 

Jag hade semlepremiär idag ... det var inte alls så gott som jag mindes att det ska vara. Å andra sidan var inte semlan så som jag vill ha den. Jag vill ha ett trekantigt lock och en grop med mycket mandelmassa i. Den jag åt var bara delad rakt av, det var lite mandelmassa som bara låg på botten med lite grädde spritsad ovanpå.


Hur vill du ha din semla?
Hur äter du den?

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Sofie

"Jag vill ha ett trekantigt lock" Hihi, va gulligt..
..smakar säkert jättekonstigt när locket inte är trekantigt.. :P

Min semla ska vara hemmabakad.. med lite minilite grädde, ingen mandelmassa och en massa florsocker på locket... :)

2008-01-30 @ 13:31:35
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0