Redigering mm

Jag gjorde i header i photoshop för en tid sedan men lyckades inte få in den i bloggen ... och ni (kanske) ser (om du tittar med förstoringsglas) att jag har lyckats få in den nu men den är ju så liten. Jag fattar verkligen inte varför ... den är sparad så stor som den borde vara men blir pytteliten när jag laddar upp den på bloggen!!! :(myspace layouts

Nu sitter jag framför TV ... igen!

myspace layoutsA kom hem tio i sju idag ikväll och skulle iväg på träning kl. sju. Så mycket får jag se honom ... och imorgon förmiddag åker han iväg med skånelaget i volleyboll på turnering och kommer hem sent på söndagskväll ... så ja där försvann den helgen också!

Funderar lite på tjejkväll ... det är kanske lite sent påkommet men men det kan ju inte skada att höra av sig det är alltid någon som har tid!

(Jo det stämmer Sofie jag var på Triangeln en sväng. Så du kan ha sett mig!)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fixat :)

2008-01-03 @ 22:07:40
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0