Sista dagen på lovet :(

Imorgon är det månadg och första dagen på vårterminen!free myspace layouts

Jag är inte alls sugen på att börja arbeta imorgon ... jag trivs väldigt bra med att vara ledig!
När en ny termin börjar tänker jag alltid att nu ska jag bli bättre på ditt och datt men jag vet inte om det verkligen blir så. Vissa förändringar ska göras iallafall ... men jag tror att jag måste prioritera för att inte sätt mig själv i för mycket arbete. Imorgon ska vi lyssna på en föreläsning om destruktiva beteende ... intressant men lite tungt att starta med efter en ledighet.

Eftersom terminen börjar imorgon har jag även kikat i almanackan och räknat :)
Sportlov om 6 veckor sedan 3 veckar att arbeta innan det är påsklov ... sen är det inte så många ledigheter som det brukar vara dessvärre ... men det kommer en sommar i år också :)


Ha dé!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du hittar så underbara bilder som du lägger in. Kul.
Vardag imorgon Ja`. Du slipper iallafall sitta på handledning halva dagen som vi ska. Ångest- ångest!

2008-01-06 @ 19:34:35
URL: http://www.galanthus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0