Söndagen försvann

Är det bortamatch, vilket det var idag, har dagen en tendens att försvinna. Men vi vann matchen till slut, en femsetare!! ... och jag spelade fyra set ... kändes riktigt bra att komma in på planen igen!

När jag kom hem satte jag mig i soffan och tittade på slutet av Sveriges handbollsmatch ... det bruka vara en dålig idé ... ja att sätta sig i soffan hungrig efter en match .. .men jag lockade fram lite energi och håller just nu på att göra en vegetarisk lasagne !!! Vilket är mycket ovanligt ... jag äter inte lasagne så ofta och lagar det aldrig själv!

Hoppas bara att A kommer hem ... hans match började kl. 16 ett kvarter hemifrån så han borde komma snart ... om inte de också ställer till med en femsetare!
cool myspace layouts 

(Jordgubbar hade varit gott!)


kram Emma

Kommentarer
Postat av: Berith

Låter mycket gott med lasagne kan man få receptet?
Kramar

2008-01-20 @ 18:58:12
Postat av: Sofie

Funkar det fortfarande att maila dig på pednet?

2008-01-21 @ 15:35:22
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0