Svar på tal

Ja jag finns fortfarande på pednet ... med mitt gamla efternamn!

Recept, tja jag tog vad som fanns hemma och slängde ihop det ... tomat, färska champinjoner, spenat, avokado, färska lasagneplattor, och så vit sås med muskotnöt och mozarellaost!

Jo det stämmer att jag också har blogg ... jag kan tänka mig att det är samma kollega ... hon är ihärdig!!

Nu till dagen ...
Alla klagar över hur trötta dom är men jag känner mig hur pigg som helst ... idag var jag desssutom och lämnade blod ... var lite nervös innan, jag tycker det är lite obehagligt med sticket ...men det känns ju knappt. Jag slapp järntabletterna idag, inte för att jag hade så bra blodvärde men jag klarar inte att äta dem, magen blir helkonstig!
Tipset jag fick var att äta mycket kött och grönt ... och .. ja det ska jag nog klara av. Egentligen får man ju inte träna efteråt men eftersom det är måndag ... så är det ju volleybollträning ... så jag tänkte bryta mot den rekomendationen.

Jag försökte komma in på klubbens hemsida för att lägga in en länk till sydsvenskan ... det står om KFUM Malmö myspace layoutsVolley i sydsvenskan idag ... det hände inte alltför ofta ... men hemsidan gick inte att komma in på så det får bli till att försöka senare!

Nu ska jag äta lite innan det är dags att cykla till träningen!
Ha en skön måndagskväll!
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilka järntabletter fick du? Det finns ju ett märke som är mer skonsamt mot magen.. (Hemofer?!.. eller nått sånt) De brukar jag få, och min mage klarar av dom..

Kul att du hälsa på oss idag. Ditt album var så fint! :) .. Vill också gifta mig.. :P

Kramar

2008-01-23 @ 20:57:46
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0