Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse  av Åsa och Sofie
Tack så jättemycket!  :)

Nu ger jag den vidare enligt den här uppmaningen:

"Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times!"

Jag ger tillbaka min utmärkelse till:
Åsa
Sofie


Jag sänder även vidare den till:
Olivia
Marie

Det får bli fyra för min del, jag är inte så aktiv bloggläsare förutom de de personer jag känner!
Det är roligt att läsa din blogg trots att det kan bli lite märkligt i mötet i det verkliga livet då man redan vet vad som har inträffat och hur tankarna har gott. Fast man inte har setts på länge ... men det är ju det som är det spännande med bloggandet!

free myspace layouts

Keep blogging!
kram Emma


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack så mycket! :)

Ett litet hopp tändes i mig när du sa att du ibland funderade på att komma tillbaks till oss på Df..

Tänk så underbart... *drömmer*

Kram

2008-01-16 @ 21:37:07
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Olivia

Man tackar! Coolt..jag har inte fått nåt nån utmärkelse förut. :)
Jag får kontra Sofie med att vi vill ha kvar dig på Park!

Kram

2008-01-17 @ 19:53:07
URL: http://www.oliviaeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0