Födelsedag

Jo jag fyllde ju år också!

... och eftersom vi var runt på olika håll blev det lite firande här och där.
Från mamma och pappa fick jag en råsaftscentrifug, precis som jag ville ha. Så nu blir det färska härliga juicer här hemma!

Mormor och morfar gav mig lite penga så när jag var i Stockholm köpte jag ett tårtfat från Bruka.



Anders gav mig en biljett till stand up på Ribban och hörlurar till mp3. Jag har lånat hans lite för länge :)

Nu ska jag förbereda för maten. Mamma och moster Kerstin är på Malmövisit!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Visst var fotona urtjusiga ;)



Fint tårtfat! :)

2008-07-11 @ 06:52:46
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0