Hjälp!!!

Jag testade klänningen med skor och smycke precis ... och det var inte alls så bra som jag hade tänkt mig.
Det beror främst på att jag förmodligen måste ha axelbande eftersom jag tappar klänningen annars. Inte så bra. :o(
Jag har lagt ner några säkerhetsnålar i hopp om att det ska gå att sätta en nål i sidan för att minska omfånget i klänningen en aning. Klänningen är verkligen så mycket snyggare utan axelband

Som jag skrev tidigare var jag och solade ... eftersom jag ska ha en axelbandslös kläning på lördag tog jag min bikini utan axelband .... men ... jag har jättemärken av linnet (med boxarrygg) som jag i princip enbart har cyklat med. Inte alls bra!
Nu måste det bli soligt så jag kan sola bort linjerna!

Ingen återvände så det är bara att köra och hoppas på det bästa!
Go kväll!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åker du till dina föräldrar på dagen i morgon? .. Hör av dig om du är i Malmö och vill ha lite solnings sällskap.. :)

2008-07-01 @ 21:36:01
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0