Ny frisyr?

Jag har blivit riktig sugen på att klippa mig kort igen. Jag är så trött på mitt hår och sist jag var hos frisören ville jag ju ha kort men kom ändå hem med någon hockeyliknande frisyr!

Jag tycker att den frisyr jag har nu är så intetsägande men känner mig inte helt säker på om jag vill ha kort eller vilken typ av frisyr jag vill ha. Fösta gångerna när jag klippte kort var jag riktigt nöjd, men de senaste gångerna blev jag inte helt nöjd. Det tog några dagar innan jag vande mig ... och den känslan vill jag inte ha.
Jag vill titta mig i spegeln hos frisören och känna ... wow det var precis så här jag ville ha!
myspace layout
Så ... Jag får se om jag vågar ringa och boka tid. Isåfall vill jag ha en tid så fort som möjligt, helst idag ... så jag inte ångrar mig!

Lite knasigt väder är det ... det är varmt men inte klockrent sol och badväder. Samtidigt är det inte så dåligt att det känns ok att sitta inne och pyssla ... eller slappa ... en hel dag. Tänk att bara kunna kliva ut på gården med en bok och sitta och läsa. Men det ser ut som skit på gården, det finns inte en rent punkt att sitta på. Byggarbetarna har verkligen lagt beslag på HELA gården inte bara fasaden!
myspace layout images
I tisdags hade jag en knasdag, jag var helt seg och fick inte något alls gjort. Så igår tog jag tag i mig själv. Jag startade med en gång- och löparrunda på 45minuter. Åt en potion gröt till frukost. Tog mig till en park och låg och läste lite innan det blev för kallt. Cyklade sedan hem och lagade mat. Sen gick jag till SATS och körde ett BodyPump pass. (Det var på tok för längesedan jag var där.) Åt lite och tittade på Morgan Pålsson - Världsreporter. Okej film men känslan i magen var hyfsat jobbig genom hela filmen ... Morgan är ju helvirrig och pinsam.


 

Ha en bra dag!

Får se vad jag tar mig för idag.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Såg också den filmen för någon dag sen och den var roligare än vad jag hade väntat mig.. Men som du skriver.. känslan i magen va lite jobbig under hela filmen.. Han är aningen för mycket hela tiden..

2008-07-17 @ 11:11:25
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tycker att du är jättefin i håret, men du blir nog fin i kortklippt också.



/Kerstin

2008-07-17 @ 20:57:25
Postat av: Åsa

Men nog var han ändå lite kul ....

2008-07-17 @ 23:35:46
URL: http://galanthus.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men nog var han ändå lite kul ....

2008-07-17 @ 23:36:16
URL: http://galanthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0