Småpyssel

Har suttit och pysslat med nya mobilen. Jag har laddat ner några nya ringsignalen och lagt över, tog lite tid bara ... det var inte så logiskt dataprogram som man kanske hade väntat sig!

Nu finns de i mobilen och det är bara att välja vilken jag vill ha.
Nu ska jag äta lite mat innan det så småningom är dags att träna. Efter passet förra veckan, som var det första på ett bra tag, hade jag gräslig träningvärk i tre/fyra dagar. Hoppas att det känns bättre efter idag!

Just det ... vi var ju på Stand Up igår kväll. Det var super. Så himla kul och inte alls så trångt som jag trott. Tydligen finns det enstaka biljetter kvar till kommande föreställningar. Kanske något att kolla upp!
cool myspace layouts
Hej hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0