Tjoho!

Första dagen i solen den här sommarledigheten.

Jag vågar knappt sitta i soffan. Där jag brukar vara när datorn är på.
När jag tvättade i morse slängde jag in kädseln till soffan. Jag har en tid velat köpa en ny soffa, den vi har börjar kännas lite gammal och sliten ... men nu en helt ny! Efter tvätt och noga dammsugen känns den helt ok igen!

Tittar lite på Allsången samtidigt ... killen som har fått Tarzanrollen i Tyskland sjunger just nu.
När jag vi i Österrike och åkte skidor tidigare i år såg vi några av uttagningsprogrammen. Det var ingen lek. Inte bara att se vacker ut och sjunga bra. Det var många styrkeövningar och akrobatiska övningar.

Imorgon ska jag fixa mina naglar inför bröllopet. Man får ju passa på att göra sig fin när man kan.
Hoppas på fint väder imorgon också så man kan få ligga lite i solen så ...
Nu ska jag återgå till packning!

Ha de gott!
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0