Tog cykeln ...

Tog cykeln (!) till IKEA.
Köpte två fina brickor, två glasburkar och servetter. Vi har fått ta fram hushållsrullen de senaste besöken eftersom servetterna var helt slut. Nu känns det bra att kunna ta fram lite fina servetter.

Bulltofta Bygg ligger granne med IKEA så jag passade på att gå in där också.
För några veckor sedan skulle jag vara duktig och rensa köksfläktfiltret det var helt igengrott. Jag la det i varmt vatten och det löstes upp!
Det var inte en tanke på att sätta dit det igen. Eftersom vi bor mitt i stan och inte besöker några byggmarknader särskilt ofta har vi varit utan ett tag nu. Det känns inte helt ok mot grannen.
Så nu kunde jag köpa ett filter och sätta in det i fläkten!

För att få använda brickan har jag tagit fram lite fika!


Blodgrapjuice och muffin med lemoncurd, vit choklad och jordbubbar.

Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Åsa

har cyklat till Ikea för länge sedan och det var DEN gången. Skitråkig väg och värst var hem - alla kassar!

Imponerande gjort av dig att bara tänka tanken.

2008-07-15 @ 18:26:13
URL: http://galanthus.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gud så god den muffinsen verkar! Receptet skulle jag gärna vilja ha!! .. om den nu är hemmabakad :)

2008-07-15 @ 22:34:07
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0