Torso Twisted

Först och främst tack för alla kommentarer. Jo jag trivs i håret men får tänka lite på vad jag har för kläder till ... det får inte blir för mycket 80!

I lördagskväll var Anders och jag och åt på Torso Twisted. Det var en helt fantastisk kväll. Riktigt god mat och gott vin. Jag fick ett presentkort av mina kollegor i bröllopspresent så det blev inte så dyrt heller!
Tack kollegor!

Igår blev det en kort sväng till IKEA. Jag har under många år sagt att jag måste köpa en ny bäddmadrass till min säng eftersom jag får så hemskt ont i ryggen. Av någon okänd anledning har köpet aldrig blivit av. Men igår efter att ha haft ont i ryggen i över en veckas tid köpte jag en ny madrass ... och vilken skillnad. Jag vaknade inte när jag skulle vända mig och hade bara lite ont när jag vaknade. Så skönt.

Idag är Anders ledig så vi ska ta en tur någonstans. Vi vet inte riktigt vart.
Vi har köpt ny kamera så nu är den med överrallt. Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder sedan!

Ha en bra måndag!
kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0