Vilken helg!

Konstant sol och värme. Jag har lite bilder att lägga upp senare.
Det fanns inte särskilt mycket skugga att sätta sig i så mellan matcherna gick alla och doppade sig. Som tur var så var det lite kyligt i vattnet, man blev riktigt nedkyld.

Jag har försökt att mobilblogga. Min tanke var att med ny flashig(?) mobil ska väl det gå hur bra som helst. Men icke ... tjänsten var inte tillgänglig så jag ska gå till butiken och kolla vad som är knasigt. Det ska väl ändå gå att sända mms!?

Nu pågår uppbyggnad av beachvolleybollplaner på stortorget i Malmö. På torsdag drar spelet igång.

Nu ska jag äta lite och sedan ska jag träna!
Ha det bra!
KRAM Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0