Då var det min tur!

att få ett oväder uppkalat efter sig!

från http://www.svt.se/

Oväder in över södra Sverige i kväll

Ovädret Emma drog i dag in med hårda vindar över Österrike.

Jag kan inte riktigt ta dessa varningar på allvar. Jag bor i södra Sverige visserligen inne i stan men har inte märkt något särskilt med de tidigare stormvarningarna i år. Jag menar att det blåser ju nästan alltid här ... mer eller mindre!
myspace layouts
Fast ... när jag var nyinflyttad var det storm på riktigt. Takpannor flög, fönster krossades och allmänheten uppmanades genom radio och TV att stanna inne.

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Coolt med en egen storm ;D

Emma är nog lite värre än de små stormar som har tittat in nu varje helg.. Idag kändes det ganska mycket i bilen när vi körde på motorvägen..

Ha en bra lördakväll!
Kram

2008-03-01 @ 18:09:14
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0