Jag är unik!

Idag gjorde vi ett persolighetstest på jobbet. Det gick ut på att man först svarade på ett antal frågor om hur man skulle ha gjort i olika situationer och några frågor där man skulle välja ett av två ord som tilltalade en. Detta räknades samman enligt ett visst mönster och gav en bokstavskombination. Innan vi fick se kombinationen skulle vi göra en självskattning där vi skulle ringa in den bokstav av två som passade bäst in på mig själv. Sedan fick vi jämföra kombinationerna från frågorna och självskattningen ... jag hade en bokstav olik. Alla personer har en kombination på fyra bokstäver, när vi hittade vår kombination fick vi ett ark där det stod vad denna innebar. Dessa stämmde mycket bra både på mig och de som var i min grupp.

Avslutningsvis skrev vi in alla på arbetsplatsen ca 80 personer i ett rutmönster med 16 rutor. Jag hamnade ensam i min ruta ...
jag är alltså helt unik!

myspace layouts
Hej Hej!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Skönt att vara unik, kanske ensamt ibland, eller:)
Låter spännande med test. Undra var man själv hade hamnat. Vill man veta?
Låter skönt med skidor även om jag inte själv åker. Längtar själv till sommar.

2008-03-25 @ 19:21:05
URL: http://www.galanthus.blogg.se
Postat av: Sofie

Oj, det var inte illa.. :)

Kul grej med en sånt test.. skulle jag också vilja göra.

2008-03-25 @ 20:20:30
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0