oj ... det snöar!

Eftersom vädret var så härligt i morse gav jag mig ut på en lååång promenad. Halvvägs blev det motvind :) vilket inte alls är ovanligt i Malmö och solen gick i moln. När jag till slut kom hem var jag stelfrusen om benen ... har nu fått upp värmen och sitter med ett glas kaffe framför datorn. Tyckte att det blev lite mörkt inne gick runt och tände lite lampor och kikade ut ... och oj det snöar! Först lite virvlande små snöflingor och nu större och större virvlande snöflingor.

Jag är mycket glad över att jag har varit och åkt skidor på påsklovet ... hade jag varit i Malmö i detta väder, i slutet på mars, vet jag inte riktigt vad jag hade tagit mig för. A är i beachvolleyhallen ... det är kanske det enda rätta!?

När A kommer hem ska vi äta lite påskmat ... utan påskmust :( som vi glömde köpa. Hur det nu kan ske?!

Imorgon börjar jobbet igen ... en kollega hade räknat ut att det är 5 veckor till nästa ledighet och sedan 5 veckr till sommarlovet. Hoppas bara att vädret förstår att det är vår nu och att det ska vara varmt och soligt när det är sommar.

*kram*



En liten sen påskhälsning!

Kommentarer
Postat av: Sofie

5 veckor till nästa ledighet.. åh, det låter som en evighet.. Gud så skönt det har varit att vara ledig.

Ja, hur kan man glömma köpa Påskmust?!! illa..

Det är partaj på lördag, har du kollat upp om du kan hänga på? :)

Kram
Ses på onsdag! :)

2008-03-24 @ 21:51:52
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0