Det blev brunch...

Jag startade dagen med brunch ... eller ... inte riktigt ... jag hann med att plocka in klädhögen som har legat alldeles för länge. Sen fick jag mitt dåliga samvete avklarat. Jag rensade upp på balkongen ... jag hade inte tagit hand om blommorna som dog i höstas ... så nu var det verkligen dags. (Vi har balkonger i trapphuset, jag har tagit en i besiktning)

Imorgon tänkte jag att jag kör förbi Plantagen innan jag kör till Lina. Det behövs lite nytt till balkongen nu!

Sen åt jag brunch i Västra Hamnen, jag tror att det heter Strand. Jag och A var där för några veckor sedan, det var riktigt trevligt men nu hade de ändrat på menyn ... det var väl ok nu men inget ställe jag kommer att besöka så många gånger till. Det blir för dyrt!

Gick sedan förbi beachplanerna ... blev kvar där ett tag. Imorgon blir det spel!
layouts myspace
Nu kom jag just hem från stan, var och tog en öl med några kompisar. Det är riktigt trevligt att bara sätta sig ner och ta en öl ... det skulle man aldrig ha gjort under vinterhalvåret!

Nu väntar en stor ensam säng :(    ... och en bok att läsa!
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0