Jag har blivit utmanad

För 5 år sedan
Då slutade jag lärarutbildningen och började jobba ... det var där jag stötte på Sofie!

För 3 år sedan

Det var året jag och A var i Thailand ... men jag minns inte mer ...!

För 1 år sedan
Då planerades det för bröllop. Jag var vikarie på nytt jobb. Där jag nu blir fast anställd till hösten!

För 3 månader sedan
Februari ... tja ... kallt, mörkt och trött. Mycket volleyboll.
...och vi var ju i London också, det borde ha varit i februari!

Igår
Var jag på Liseberg med elever och jag fick ett gratis åkband. *hihi*

Idag
Varit på fotbollsturnering i Göteborg. Eleverns spelade så himla bra och var värda att gå vidare från gruppen ... men men ... vi blev 3:e bästa 2 och det var bara de 2 bästa 2:orna som gick vidare :(
Sov sedan hela vägen till Malmö.

Imorgon
Då är det tävling, landskamp kan man nog kalla det. Det är en tävling mellan Malmö och Köpenhamn i flera olika sporter. I år är jag med i volleybollaget. Vi startar med sightseeing i Köpenhamn, lunch och sedan tävling. På kvällen är det middag och dans. Fri dryck hela dagen :) öl ... såklart. Vi ör ju i Danmark!

Om 1 år
Då är det snart sommarlov och ett helt år har gått igen. Jag har besökt Argentina och Uruguay på en välbehövlig semester efter att ha jobbat heltid och läst till specialpedagog på halvfart ... men till hösten får jag lärarlyftet och jobbar därför bara halvtid men får nästan full lön!

... man måste ju ha tydliga mål och positiv tanke :)

Då utmanar jag Syrran, syrran, mamma och Olivia!

/Emma

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gratis åkband, fuskit! :P

2008-05-15 @ 19:04:57
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0