Kläder till bröllop

Fick lite inspiration av bröllopet jag tittar på på TV. Så jag satte mig vid datorn och letar för fullt efter klänningar jag skulle kunna ha på bröllopet i sommar. Klädseln är smoking, så om jag förstått saken rätt ska det vara knälång eller hellång klänning som gäller. Jag gillar axelbandslös, hoppas att det fungerar. Jag är lite rädd att det ska bli för fint, men det kan det kanske inte. Jag tänkte att jag kunde prata lite med de andra tjejerna på möhippan för att kolla vad de har tänkt att ha på sig!

Här är ett litet urval:
image186image187image188image189

Denna klänning tycker jag är helt fantastisk men det är en brudklänning så det går inte!
image190

Hitta alla butiker från denna sida!
Märks det att jag är själv hemma ikväll ;)

Nu ska jag fixa lite att äta så nu stänger jag ner datorn för ikväll ... tror jag!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Va fina :)
Om klädseln är smoking så behöver du väl inte oroa dig för att det ska bli för fint.. då ska det väl vara ganska tjusigt.

2008-05-24 @ 20:26:46
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0