Ms Brown

Igår gick vi till Ms Brown och åt god mat och drack god cava.
När vi kom hem spelade vi Guitar Hero ... vi är båda tävlingsmänniskor och jag har spelat mer än A så han blev lite sur att jag var bättre än han.

Idag åkte A till Linköping för att träffa sin bror innan han åker till Sri Lanka för att jobba. Jag drog ut allt ur förrådet och har nu städat undan vinterjackor och ställt undan lite skor. Hoppas att det är öppet på tippen någon dag under helgen ... jag skulle behöva åka en vända dit. Vi har under lite för lång tid bara ställt undan skräp så nu har det samlats en bra hög!

Idag regnar det men det känns ganska så mysigt efter så många dagar med sol. Jag hoppas på lite uppehåll då vi sätter upp beachvolleystolpar och nät senare idag. Sanden blir så klibbig när det regnar!

Imorgon ska jag äntligen klippa mig ... tänkte låta min frisör få fria händer så vi får se hur det blir!
Nu ska jag sätta mig och äta lite frukost ... dessvärre kom det ingen tidning idag!

... nu är det maj ... härligt!
Ha en skön ledig dag!

myspace layouts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0