Ny frisyr!

Jo, ny blev den men jag vet inte om jag gillar den.
Det blev inte så mycket klippt vilket jag ju visserligen ville om jag ville ha mer längd!!
Men det är slingat iallafall ... jag får nog ta några dagar för att vänja mig och pilla i det själv.

Idag är det underbart väder ute ... jag har lite dåligt samvete eftersom jag inte varit ute och sprungit men men dan är ju inte slut än!
myspace layouts
På måndag ska vi springa vårruset med jobbet och fylla på picknicken efteråt så jag tänkte göra en laxpaj och ta med mig.

Det är dagar som denna som man verkligen saknar en balkong eller uteplats ... får nog ta och packa ihop mig och cykla ner till Västra Hamnen. Det börjar kännas lite ensamt, men det är väl bara att ta en bok med sig!
Kan också tänka mig att det är lite folk vid beachplanerna ...
myspace layouts

Ha en bra lördag!
kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0