Regn, regn, regn

Det har regnat konstant från i morse och det håller på fortfarande. Lite mysigt efter all sol faktiskt!

myspace comments

Imorgon ska vi till SKånes Djurpark med eleverna ... väderprognosen säger sol och 25 grader. Det är lite svårt att tro nu men hoppas, hoppas!

Jag har bara varit på Kolmårdens Djurpark tidigare eftersom jag kommer från trakten däromkring. Antar att Skånes är en aning mindre och det är ju bara de nordiska djuren som finns där. Det ska bli kul att se iallafall!

 

Jag har en sprängande huvudvärk så nu ska jag slappa i soffan och hoppas på att den släpper.

 

Go´ Kväll!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch, jag hatar skånes djurpark! :P
Fast.. jag har iofs varit där tusen gånger.. Varje år med kollo.. *blä*
..Fast .. ibland får man se några djur, och då kan de va lite skoj..

2008-05-26 @ 20:24:52
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0