Strawberry Daquiri

image184Jag tror att jag har lärt mig att stava det nu!

Igår var jag i Sofies mammas butik och handlade drinkpåsar till möhippan. Jag har, tillsammans med en annan tjej, som jag inte vet vem det är, fått ansvar för att göra en budget för drycken under dagen och kvällen. Det ska vara mycket mousserande under dagen eftersom Ellan, som gifter sig, älskar mousserande. Jag tänkte att jag ska försöka ta reda på om hon har någon favorit. Som inte är alldeles för dyr!


image185

Nu är det snart dags för träning!
Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh va gott!! .. och en massa mousserande vin också.. Låter som en tjej i min smak ;)
Visste mamma vem du var så att du fick rabatt?

När ska vi till Lilla torg och dricka riktig Strawberry daquiri?! :)

2008-05-21 @ 20:11:43
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0