Tidig fredag

Slutade kl 10.00 idag, helt underbart!
Jag strosade sprang runt på stan. Hade några ärenden att uträtta. Helst hade jag velat vara hemma samtidigt och ordna med det som skulle ordnas med hemma ... men nu är jag klar med det mesta. Jag ska bara göra en bulgursallad till imorgon. Vi ska till Varberg. A ska spela beachvolleyboll och eftersom de har lovat sommarvärme i helgen tänkte jag att jag kunde följa med. Nackdelen är att vi måste köra vid 6 imorgonbitti.

Jag har bjudit bort mig ikväll, A ska ha pokerkväll, jag tror att vi ska grilla!

myspace layouts

Kanske lite fel bild i detta sammanhang. Erika som jag ska till är vegetarian!
men men

Njut av solen!
*kram*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0