Träning

Vi hade styrketräning i Pildammsparken idag ... och idag var det verkligen styrketräning. Jag är lite knasig och är noga med att vara inställd på det som ska göras. Blev därför lite irriterad sist när det sas styrka men blev konditionsträning!
cool myspace layouts
IMORGON ÄR DET FREDAG!

Veckan har gått fort men jag har ändå längtat till helgen ... inte för att jag har något särskilt inplanerat och A ska till Sthlm på svensexa så jag är ensam hela helgen ... men det är ändå skönt med helg. Jag har nog siktet inställt på sommarlov. Vi räkande ut hur många dagar det är kvar idag .. det är 13 skoldagar plus 2 studiedagar!!! Det kommer att gå hur fort som helst!

UNDERBART!

myspace layouts

Go kväll!

*kram*

 

PS Mötte mina gamlinga i parken, det är så härligt att träffa Er. Jag sakner Er ... men inte arbetsplatsen!

 

 



Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag kan också tänka mig Lilla torg i morgon :)

2008-05-22 @ 21:06:17
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Sofie

Det finns inte ord som beskriver hur mycket vi saknar dig på jobb :/
Både dig som person och ditt sätt att arbeta på.

2008-05-22 @ 21:07:52
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0