Volleybollbilder

Jag har inte visat så många bilder på mig eller från volleybollen i bloggen. Men nu har jag moget övervägt att visa dessa bilder ;)





(Klicka på dem för att förstora)

Jag är faktiskt lite stolt över min spänst ... den kan bli bättre men är ok när man har armbågarna vid nätkanten!
Lite mindre bra är våra fantastiskt kort tröjor som gör att man visar magen så fort man hoppar! Synd bara att bilden inte är tagen när bollen går i händerna ... det ser lite knsigt ut såhär :)

Inte så mycket tillslappande än ... men lite annat att tänka på så huvudvärken har faktiskt släppt. Jag har tillsammans med en annan tjej sått i uppdrag att planera dryckes inköp imför möhippan den 14 juni.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj, såna små shorts ni har.. Hade jag vägrat ta på mig :S
Men va söt du är med armarna uppe i luften :)

2008-05-26 @ 20:23:20
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Åsa

Är du inte rädd att bilderna säljs till porrindustrin. Du visar ju magen! :-)

2008-05-26 @ 20:24:36
URL: http://www.galanthus.blogg.se
Postat av: Emma svarar Åsa

Jag brukar ha ett långt linne under men det var ca 40 grader i hallen så det gick inte. Tröjorna är verkligen hämska! Jag får väl hoppas att ingen hittar bilderna ;)

2008-05-27 @ 16:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0