Feber ...

Jag har fått feber och ligger deckad i soffan. Jag har inte riktigt kalkulerat med detta. Jag har en del som ska hinnas med innan fredag.

Två uppgifter ska lämnas in på högskolan.
Det ska städas hemma.
Starta packningen
Diverse möten under veckan
Klipptid på tisdag
Redovisning av uppgift på torsdag
Lite smågrejer som ska ordnas inför avfärd

... just nu kan jag inte göra något alls. Väntar på att Anders kommer hem från match så att han kan handla hem lite att äta. Som tur är så är det hemmamatcher i helgen och dessutom i en hall som ligger ett kvarter hemmifrån.

Trelig lördag!
Emma


Kommentarer
Postat av: Pappa

Krya på dig gumman!

2008-11-22 @ 15:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0