Idiot ...

Hittade detta hos Carola ... så himla bra. Ingår i en del interna skämt på jobbet!

Idiot! - eller 19 andra sätt att uttala sig

  • H*n har inte alla hästar i halgen.
  •  H*n smörknivslobotomerad.
  •  Det ringer, men ingen svarar.
  •  Lampan lyser men ingen är hemma.
  •  H*n har inte alla flingor i paketet.
  •  99:an (Inte riktigt 100).
  •  Rulltrappan går åt fel håll.
  •  Hjulet snurrar men hamstern är död.
  •  Vattnet går inte ända in i kaklet.
  •  H*n har inte alla läsk i backen.
  •  Det saknas en knapp i fjärrkontrollen.
  •   H*n har inte alla indiander i kanoten.
  •  Pedalerna går runt, men kedjan är av.
  •   H*n är inte den vassaste kniven i lådan.
  •  Det har brunnnit i proppskåpet.
  •  Hissen går inte ända upp.
  •  H*n har inte alla bananerna i fruktsalladen.
  •  Antennen får inte in alla kanalerna.
  •  H*n är inte riktigt spelklar.

... och så
  • H*n har inte alla baguetter i cykelkorgen.
*Hihi* ... jag kom tillbaka ganska snabbt. Men jag kan inte sitta mer vid datorn, har fått så ont i axeln efter allt skrivande under gårdagen. Vi har ingen bra arbetsplats hemma. Funderar på att åka till högskolan nästa gång på fredag då det är dags att skriva igen!

Nu ska jag lägga mig själv ... Anders har inte kommit hem frpn jobbet än. Skulle komma omkring 24 ... och jag tycker att jag jobbade länge idag ...till 19.30!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lola

Haha...ja visst var den bra :-)

Visade Tomas också. han skrattade han också :-)

Baugetter...vem kom den ifrån? s

Den första jag tänktre på var Lotta men kanske har fel haha.

2008-11-06 @ 09:29:09
URL: http://lolaloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0