Lååång fredag

Jag startade dagen med att handla med mig frukost till biblioteket på Hulken. Där satt jag i tre timmar och skrev, skrev och skrev. Så nu känner jag mig ganska så klar med min uppgift. Dessutom hade de ansvariga sammanställt vår gruppuppgift. Så den har jag korrekturläst och ändrat en heldel i ... hoppas inte att de tar illa upp. Men de hade inte refererat till min bok någon gång alls.
myspace glitters

Efter skrivandet cyklade jag till ica maxi och handlade ingredienser till tårtorna. Hem, åt mat och började att baka. Två halvfärdig tårtor hann jag med innan det var dags för styrelsemöte. Efter det var det restaurangbesök med Anders mamma .. ja hon var tydligen i Malmö!

Nu har jag just gjort klart de halvfärdiga tårtorna och funderar på att gå och sova.

Imorgon ska det bakas en tårta till. Jag skulle gärna hinna med en runda på stan innan det är samlig 13.30 inför bottenmötet med Engelholm.

Sen är det fest på kvällen ...

...Godnatt och sov så gott ...
KRAM

Emma


Kommentarer
Postat av: Åsa

mannen och jag undrar vilket som är biblioteket Hulken är?

2008-11-08 @ 11:45:15
URL: http://galanthus.blogg.se/
Postat av: Olivia

Meeeen! Vi glömde ju recepten på moussen! Tokigt...

Jag hade ju kollat ...men det verkar ju som det gick bra ändå. SORRY!

2008-11-08 @ 19:43:55
URL: http://www.oliviaeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0