Ledig?

Idag har jag kunnat sova litegrann på morgonen och inga supermåsten under dagen. Det är helt underbart.
Det finns en massa småsaker roliga och mindre spännande saker som bör göras.

skriva komplement till årsmötesprotokollet
Kontakta kommunen ang. beahcvolleybollplaner

samkör medlemslistor
skriva ned vad styrelsen måste göra när vi är borta
korrekturläsa
sola
läsa på om Argentina - håller på men det tar inte slut!
inköp till resan
kopiera o scanna pass och vaccinationsintyg
slänga skräp
kolla om en referensbok finns inne
läsa engelska litteraturen
äta en lååång frukost o läsa tidnigen
ta en promenad med Erika


... det ska jag nog göra nu. Så får jag se vad jag bockar av från listan.

Ha en underbar tisdag...
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ni åker ju för fan snart!! Så härligt! :D

2008-11-11 @ 20:48:37
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ni åker ju för fan snart!! Så härligt! :D

2008-11-11 @ 20:48:46
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0