Less på skitsnack

Nu är jag less på att min arbetsplats inte kan prata med berörda utan bara har korridorsmöte där beslut fattas. Detta kommer sedan omvägar fram till mig som i detta fall är undervisande lärare.

Något som jag inte ens förstod från början har växt och blir bara större och större. Jag tog dessutom upp detta för två veckor sedan med arbetslaget och rektorer. Jag fick då svaret att det skulle kallas till ett möte och ett åtgärdsprogram skulle skrivas i efterhand. Detta möte har inte blivit av däremot har en massa fler minimöten, där jag inte blir tillfrågad, skett. Vilket gör ett icke-problem till flera gigantiska problem ... och allt grundar sig i att vi har fått en ny assistent som tror sig kunna gå runt och snacka en massa skit. Det värsta av allt är att man tar assistenten på allvar och litar på allt han säger utan att överhuvudtaget fråga mig om min bild på situationen.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fy f.n va dålig stil!

Vad är det för en märklig assistent som tror han är något? .. och hur kan folk lita på den männsiskan utan att prata med dig.. ? .. trist. Hoppas det löser sig.

2008-11-19 @ 22:19:21
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Mamma

Läs mitt inlägg om energitjuvar, där kanskedu kan få lite tips. Kram Ha en skön helg!

2008-11-21 @ 09:40:54
URL: http://hildur96.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0