Listan

Några saker går att stryka. Jag har klippt mig, lämnat in en uppgift och varit på ett möte. Håller som bäst på att tvätta samtidigt som jag färdigställer den andra uppgiften så jag kan sända in den så snart som möjligt.

Snart ska jag cykla iväg på styrelsemöte och efter det kan jag stryka en massa saker. Det är nämligen så att många i styrelsen är nya och jag som suttit med i drygt tre år är rena veteranen och har koll på allt som måste göras men nu måste någon annan göra det.

Eftersom jag inte gjorde som jag tänkt idag utan glömde hälften måste jag cykla till jobbe i morgon, innan jag ska till högskolan. Det är handikappsforskningens dag och vi är anmälda genom utbildningen. Dessvärre måste jag gå ifrån på eftermiddagen eftersom jag ska på ett sista möte på jobbet. Ett uppföljningsmöte så jag hoppas att det går fort.

Ja feber var nog mest resfeber *hihi* för i söndags var den som bortblåst och jag var hur pigg som helst. Riktigt konstigt!

Hej hej ...
kram Emma

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag får alltid resfeber när jag ska iväg.. :P

2008-11-25 @ 21:27:55
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0