Mörkt = trött

eller måste det vara så!

Idag har det varit så iallafall. Eftermiddagen har varit superseg, jag har inte varit så trött i huvudet men ögonen har bara velat slutas. ... på träningen kände jag mig supergrinig, blev irriterad när lagkamraterna inte fattade vad de skulle göra eller kunde tänka själva.
 
Nu har jag landat i soffan med en stor kopp te ... och det är nog det jag behöver.

Imorgon ska jag baka tårta. Har lånat formar på skolan, jag har inte gjort denna tårta tidigare så jag hoppas att den blir god. Får kanske göra ett litet smakprov!
Tänkte göra moussetårta i tre lager, mandelmassebotten, chokladmousse och vit chokladmousse.

Min plan är också att skriva klart min individuella uppgift. Blev nästan klar i tisdags men det är så mycket man vill skriva och det ska bara vara 6-7 sidor exklusive försättssida och refernslista. Ska kanske sätta mig på biblioteket om de har bättre skrivplaster där!

Ha en bra torsdagskväll!
KRAM EMMA




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej

Det är ingen dum idé att ta en d-vitamin om dagen det bli du piggare av det är jag säker på

titta in här och läs mer http://bums.nu/1306

Kram

2008-11-08 @ 07:12:58
URL: http://hildur96.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0