Mycket att hinna

Nu har jag fräschat upp minnet vad gäller redovisningen imorgon. Vi har gruppredovisning och det var ett tag sedan jag läste litteraturen. Men jag tror inte att det blir så allvarligt, vi ska sitta i tvärgrupper och diskutera. Numer har jag inga som helst problem att snacka i grupper, jag tycker mest det ska bli spännande.

Jag tror att jag har koll på vad som ska packas men jag har inte provpackat. Min tanke är att inte fylla ryggsäcken eftersom vi kommer vara på resande fot endel ... får väl se hur det går med det!
myspace layouts
Måste lägga in en lite kommentar jag fick från an av mina lagkamrater som inte riktigt har tagit till sig de sociala koderna. Vi sitter bredvid varandra på läktaren och väntar på att träningen ska börja.
Hon säger:
Va lite rynkor du har för din ålder.

myspace layouts codes

Ja, jo vad svarar man på det. Jag har överhuvudtaget inte tänkt i rynkbanor än, jag använder ju varker dag- eller nattkrämer.

Imorgon är det redovisning, föreläsning, sista inhandling, packning, städning och den sista uppgiften som ska lämans in.

Nu ska jag sova!
Godnatt
Emma


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha.. men det var iallafall en snäll kommentar du fick .. på något konstigt sätt :P hihi..

2008-11-27 @ 09:25:22
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men lite socialkompetens har hon ju... tänk om hon sagt, så mycket rynker du har för din unga ålder. hi hi hi

2008-11-27 @ 11:39:08
URL: http://galanthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0