Planering

Nu har vi kommit igång och planerat resa litegrann. Vi har vissa hållpunkter för att inte lägga onödig tid på resandet.

Vi landar i Buenos Aries stannar där en natt. Vi bokar buss till Puerto Madryn, 18 timmar ... men man åker på natten så det ska nog gå bra. Där ska vi på bl a på valskådning. Därefter beger vi oss österut till Bariloche ... där vet jag inte riktigt vad vi gör eller hur länge vi stannar. Därefter beger vi oss norrut till Mendoza ... där ska det drickas gott vin och äta kött.
Vidare norrut till Salta, därefter till Iguazufallen innan vi återvänder till Buenos Aries för att ta oss över till Montevideo och sedan tillbaka till Buenos Aries därifrån jag flyger hem. ... men det är inte förrän den 7 januari. Jag tror att vi kommer att kunna ta det lugnt under resan och lägga in det vi känner för efter vägen. Jag kommer definitivt vilja ha några sol, strand och baddagar emellanåt.

Imorgon är det två veckor till avfärd och sedan har vi ca 40 dagar på resande fot...
HELT UNDERBART!

Vi kommer att starta en ny blogg där vi skriver om vår resa. Återkommer med adress till den.

Hej hej.
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0