Riktig söndag

Inte mycket skrivet på ett tag ohch det blir nog inte så mycket nu heller!

Nu är det inte ens fyra veckor kvar innan vi åker ... och det är endel som ska ska falla på plats innan det!
Köpte iallafall en Kånken så jag kan knöla ner den i stora ryggsäcken på resan.

Eftersom jag alltid skriver listor är det kanske dags för en lista inför resan .. räkningar, pengar, inköp, packning ...

... och så den individuella uppgiften som jag ska lämna in innan jag åker. Efter högskoledagarna i veckan vet jag hur sidorna ska disponeras. Så tisdagens plugg blir att ändra om, lägga till och ta bort!

Idag är det en riktig slappadag ...
Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack så mycket för fina foton!! :)

De flesta har tagit foto på samma saker, vid samma tillfälle.. men ni hade lyckats fånga lite andra ögonblick.. Roliga närbilder, och lite bilder på gästerna.. Kul! :D



kram



2008-11-03 @ 21:46:07
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0