Bröllop

Vi bagav oss igår i regnrusk till bröllop Anderslöv.
myspace layout images
Ett mycket vackert brudpar ... men det visste jag redan. Sofies klänning var helt fantastisk.
Middagen och festen var i församlingshemmet. Mina tankar om församlinghem är att de är mycket opersonliga. Men detta var helt perfekt för middags- och festarrangemang. Olika rum att röra sig i och ett inte alltför stort rum att äta i.
Brudparet hade hittat en underhållare på blocket. Hon var speciell men bjöd på sig själv och fick bra fart på gästerna.

Middagen var god och jag hade trevliga bordsgrannar. Det blev inga pinsamma tystnader, vilket också toastmaster bidrog till. Han hade förberett diverse lekar och upptog. Filmer från möhippa och svensexa visades. Dessvärre dog tekniken, så vi fick inte se hela svensexan.

Bröllopsvalsen var underbar ... den var verkligen brudparets.
Början var klassisk vals, sedan mixades den med lite mer fart och inövade steg hos brudparet. Underbar idé. Jag filmade med kameran ... måste nog fråga Sofie innan jag lägger ut det :o)

Tårtan, som en kollega har gjort, så vacker och såå god. Du är bäst Olivia. Tårtdekorationerna var supersöta. Sofie hade gjort hela bröllopsföljet i lera och målat.
 
Sen var det fest hela natten lång ...

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, så du filmade vår dans! Den måste jag få se.. så.. ja.. du kan väl få lägga ut den :P hihi.



Tack för igår och tack så mycket för presenten :)



kramar

2008-10-19 @ 20:07:21
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0