Längesen

Denna vecka har rusat iväg. Jag har haft fullt upp hela tiden. Campusdagar fulla med föreläsningar och så träning på kvällen. Det räcker för att inte hinna uppdatera här till exempel!

Här kommer några bilder från förra helgen.

Afternoon tea står uppdukat när man anländer.


Nu står Bruten upphälld och en historisk berättelse om Slottet ges innan vi går till Vinkällaren. Där man än idag gör och förvarar den egna Bruten.

Vi tog inte med kameran till kvällens vinprovning och middag. Här kommer en liten fingervisning om vad kvällen kan erbjuda.
*
Havskräfta med fänkål och krondillsmarinad
*
Dovhjort med katjaäpple, kantareller och rotfrukter
*
Wilhelmsdahlsost med aprikoskompott


... kvällen bjuder en femrätters middag med väl avvägt vin till varje rätt. Det är svårt att äta och drick godar! Frukostbuffe morgonen efter och sedan bar det för min del iväg till Sofies Möhippa. Jag tror att jag vågar visa någon bild därifrån också ...


En liten uppdatering ...
Ha en bra fredag!
Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha.. riktigt fräck bild :P

2008-10-03 @ 19:30:43
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0