Plugg

Har suttit och läst litegrann men behövde en paus.

Så datorn sattes igång och jag kollade min mail. Hade fått ett meddelande från stadsbiblioteket. Vilket innebär att jag ofta blir lite nervös, det brukar innehålla påminnelse om någon bok som ska återlämnas. Läser inte mailet så noga myspace layoutsutan kollar endast vilket bok det handlar om. Samma bok som jag just läst och markerat med överstrykningspenna i.

Ajdå, hur ska jag förklara detta. Samtidigt vet jag att jag har köpt boken ... men tänkte väl att jag tagit fel. Igår rensade jag dessutom almanackan med återlämningskvitto, och jag är säker på att jag lämnat tillbaka alla böcker jag lånat.

Efter att ha kollat boken några gånger ... det är ingen bibliotektsbok.
Kollat bokhyllan ... nej det finns ingen bibliotektsbok.
Kollar mailet igen. Jag skulle hämta boken som jag hade beställt!

Lärdom ... läs hela texten!!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahaha, så härligt snurrigt ;)

2008-10-14 @ 16:11:41
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0