Segt

Idag har det varit ordentligt segt. Jag har pluggat lite, skrivit lite, planerat lite, beställt några skrifter, handlat och lagar mat nu. Så jo endel har jag nog gjort ... men det är såå segt.
Just nu *viskar* har jag för mycket tid.
Jag behöver lite mer tidspress för att få saker gjorda.
Inget stort problem och ett problem jag gärna har ...

Jag är lite trött på volleybollen nu också, inte på min egen träning eller laget utan styrelsearbetet och alla småsaker som ska ordnas.

Det är härligt väder och det hade varit mysigt att sitta på en uteservering.
Anders åker direkt till träningen så han ser jag inte förrän ikväll.

Ska äta först för att få lite ny energi så kanske jag hittar på något kul sedan.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Känner igen det där med seghet... men vissa dagar ska väl vara så för att man ska uppskatta de "roliga". Var evigheter sedan jag var inne på din blogg. Fick ett sms av Fredrik (med gitarren)där han skrev att han också har börjat blogga och då kom jag på att du också bloggar. Den har ju blivit riktigt proffsig. Hur går det med pluggandet? Ses snart, hoppas jag!

KRAM LINA

2008-10-09 @ 18:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0