Städning

Vilken skillnad det kan vara.
Jag är lite sugen på att flytta av en massa olika anledningar.
Men när lägenheten är nystädad älskar jag den!
... och det är den nu.

Håller på att göra några varma mackor, ska koka lite te och sen ska jag mysa i soffan HELA långa kvällen.
Jo förresten jag har köpt en cykel.

Det blev en vit Monark 3-växlad, tantmodell - låg ram och cykelkorg. Kände att jag var redo för det nu.
Jag har låst fast den med dubbla lås men går ändå och tittar ut genom fönstret för att se så att den står kvar!


Imorgon ska jag till högskolan, vi har föreläsningar hela dagen och efteråt ska vi i basgruppen ses för att göra klart den sista gemensamma inlämningsuppgiften. Föreläsningar på torsdag igen och sen är jag ledig hela helgen.

Mamma och pappa kommer ner på torsdag eftermiddag. Fredag blir det stan och restaurang.

Nu är mackorna klara så snart kryper jag upp i soffan!
Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken fin cykel. Vi ses morgon. Ska bli jättekul o träffa er.

2008-10-29 @ 22:15:00
Postat av: Sofie

Bloggpaus när mamma och pappa är på besök?

Hoppas ni har det bra! :)

2008-11-01 @ 11:10:27
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0