Superseg hemsida

Har blivit administratör för klubbens hemsida. Det är kul att få ändra om lite, vilket jag tänker göra ... men sidan är super super seg ... så det tar på tok för lång tid att klicka sig mellan olika funktioner. Börjar tröttna lite.

... men imorgon är det bröllop.
Ska nog prova min klänning så jag verkligen kan ha den. Jag har inte gjort det sedan efter bröllopet vi var på i somras. Ja, jag har tänkt att ha samma klänning fast med andra detaljer till.
Sen ska jag fixa benen, hade tänkt att sola men det är nog lite sent. Jag vill ju inte se ut som om jag har solat!!
Hoppas på att kunna lägga ut några bilder från bröllopet här imorgon!

Till dess ...
Ha de bra och sov gott!
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha det så jättetrevlig i morgon och hälsa till bruden. ska bli kul att få se bilder sedan.

2008-10-17 @ 19:31:17
URL: http://hildur96.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0