Torsdagskväll

Jo, det där med te. Jag tycker att jag alltid bränner mig på grönt te men inte på svart te. Ingen mer som har samma upplevelse?

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Nu har jag lov ... tjoho ... eller tja det känns ju inte riktigt som det. Jag känner mig lite stressad över de uppgifter jag ska göra till plugget. Plus att jag måste börja tänka på resan, vad som ska packas, om något måste inhandlas men kanske framförallt att läsa på.

Mitt problem i idag är riktigt i-landsproblem. Jag har lite för mycket tid för att sätta fart med plugget. Jag kan göra klart min uppgift nu men får inget gjort riktigt. Så det jag stressas över är att jag kommer att ha ont om tid.

Detta faller inte alls in i det som t ex min moster skriver om MindFullness. Som handlar om att leva i nuet.
Så ... min plan är att imorgon skriva ner en plan över hur jag ska disponera tiden fram till avresa. Där tid för packning och inläsning ingår.

Samtidigt ska jag kurera mig och hitta piggheten igen. Har varit seg och trött på sistånde.
Har varit på hälsokost och handlat lite!


Har Tv på ... lyxfällan. Jag fattar verkligen inte. Hur kan man vara stolt och inte skämmas över att man handlar så fruktansvärt mycket. ... och dessutom ljuga för sin man!


Har köpt nytt te ... ett rött. Får se hur varmt det är!

KRAM Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0