Volleyboll

Det var ju match idag också.

Vi spelade mot Halmstad. Visste inte så mycket om laget innan. Vårt lag var oerhört taggade innan match. Vi spelade bra i början på seten men tappade det lilla sista. Jag fick börja i uppvärmningszonen. Inte så kul men fick göra ett inhopp i slutet av tredje set. Det är inte så lätt att bli inbytt i den situationen. Du ska kalla till dig anfallet för att ta en blockare. Sen ska du helst göra poäng också.

Vi förlorade matchen men det var skönt att få en första start. Nästa helg är det bortamatch.



Nu har diskussionen gått över till att skolor inte ska övervakas eftersom man kan arbeta med moralen hos ungdomarna iställert. ... Ja ja ja ... jag lägger mina inlägg i debatten när jag orkar.
 
myspace layouts




Nu ska jag nog försöka stänga öronen och kika runt på lite bloggar.

Ha en fortsatt bra lördagskväll!
Kram Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0