Äntligen fredag

Efter några lyxiga dagar på högskolan är det nu fredag ... igen. Och jag är helt slut.

Träningen denna vecka har varit riktigt rolig.
BodyPump, SpinningCore och så i dag dansaerrobic.
Dessutom har jag onsdag, torsdag och fredag tagit en lång härlig morgonpromenad.
Vädret har varit fantastisk, sol, värme och ingen vind.

Imorse när jag cyklade till skolan luktade det konstigt. När jag kom närmre var det ett stort område med rök från hamnen.
Har senare under dagen förstått att det varit en stor brand i hamnen med giftig rökutveckling. Så man skulle hålla sig inne!

Morgondagen går i volleybollens tecken. Från tidig morgon till sen kväll.

Nu ska jag äta lite och sen borde Anders komma hem ...

Ha en bra fredagskväll!
KRAM Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0