Ingen återvändå

Nu är det klart ... jag har lämnat besked till laget om att jag lägger av ... men jag försvinner ju inte helt.

Känns riktigt bra. Så nu är det egen träning som gäller. Har börjat med ett litet schema igen för att tydliggöra om jag hoppar över träningar. Men nu springer jag på morgonen och kör pass på sats och ...inte att förglömma Wii Fit. Jag tror kanske inte att den ger så himla mycket men skillnaden mellan att slappa i soffan och leka med Wii är ju ganska stor!

På lördag ska jag spela Challenger ... helt galet. Men det är väl nu i början innan alla får ihop så mycket poäng som jag utan poäng ska spela. Nu får jag ju 5 poäng bara för att spela.

Vi var förresten och tittade på att radhus till idag. Det var riktigt fint men för litet. Det fungerar inte med 54 kvm x2 våningar, det blir för trångt. Men jag hittade faktiskt ett till lite större som vi ska titta på på söndag. Samma utgångspris faktiskt.

Ha det bra ...
nu är det snart helg igen!

KRAM Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0