Irriterad

Alla har vi olika perioder då vi blir mer eller mindre påverkade av omgivnigen. Jag har märkt att jag har en period just nu. Jag blir oerhört påverkad av vad man säger till mig och jag irrirerar mig över saker som det inte finns någon anledning att irritera sig över eller som överhuvudtaget inte rör mig.

Exempel
Jag har lagt av med volleybollen (för fem träning sedan). Fick idag höra att laget ska ha en säsongsavslutning på torsdag. Denna är jag inte bjuden till. Nu irriterar jag mig över detta eftersom jag har varit med under hela säsongen. Dessutom finns det personer i laget som inte deltagit på träningarna sedan sista matchen (början av mars). Det hade ju varit intressant att höra om de är bjudna. Det som också ligger i irritationen är att jag har gjort ganska mycket för laget och klubben under säsongens gång.

Men detta är ju en av anledningarna till att jag lagt av.
... och jag vet inte men det är väl så att har man lagt av så är det helt slut, det lilla kruxet är ju att jag sitter i styrelsen och kan därför inte lämna det helt ännu!

myspace layouts codes     myspace glitters     myspace layouts     myspace layouts images

ich som sagt jag stör mig på att jag irriterar mig över det och ens lägger så mycket energi på det.Så nu får det vara slut!

Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0