Sammanträffande

Gick lite senare än normalt till träningen, hade riktigt svårt att komma hemifrån.

På andra sidan gatan står en person och beter sig lite knasigt. Först ser det ut som om hon väntar på en bil men så går hon och kikar på vägskyltarna och verkar allmänt förvirrad.

Jag känner igen personen,  hur hon rör sig, kroppsbyggnad osv. men nej ... jag kommer över gatan och tittar lite mer ... sådär som när man vill se vem det är men man kan ju inte stirra för mycket.

Då säger hon nä men hej ...

Det var ju Karin ... som jag jobbade med på kollot på Öddö. Det var ett bra tag sen vi sågs, hann bara prata lite snabbt eftersom jag hade ett träningspass att hinna till. Men hon var på studiebesök i Malmö och ville inte sitta med sina kollegor o dricka vin så hon tog en runda på stan istället.

Vad är oddsen för det??
Varför hon betedde sig så konstigt? Hon var på en... tänk att jag aldrig kan komma ihåg vad det heter ... men en såndär runda man kan gå och leta efter en markering där någon har lämnat en lite burk med lappar i eller en låda med någon pryl i.  ... Anna hjälp mig vad heter det? ... Jag vet ju att du tittar in här lite då och då ; )

Nu bor hon på Orust ... det passar ju perfekt om vi kommer iväg på vår tänkta biltur på västkusten i sommar.

KRAM
Emma


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi, jag trodde först att hon gick och kollade nummerskyltarna på bilarna ;P Såna knasigheter som du håller på med

2009-04-28 @ 22:18:27
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Geocaching heter det, och det ligger en rätt nära er :-)

2009-04-29 @ 21:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0