The Studio

Jag, Sofie och Sara var på The Studio igår och fotograferades. Efter en mycket tveksam start blev det bättre och bättre.
Vi kom in registrerades ... men det var allt ... ingen mer information om hur det går till eller vad vi ska göra.

Vi står lite bortkomna och blir sedan ombedda att sätta oss ner i sminkstolarna. Det var nog en av de värsta stunderna. Det vara bara påkladdande på så kort tid som möjligt. Dessutom var han som sminkade min mycket hårdhänt och hygien var det inte att tala om. Allt stod framme utan lock eller upplagt i olika skålar, samma penslar, tops(!) och mascaraborste användes till alla. Ingen fråga om vad man hade med sig för färger, allergier osv ...

Vi satta oss ner bland alla barnfamiljer och var nog lite halvt paralyserade. Ganska snart fick vi komma in och bli fotograferade. Det var betydligt bättre och vi var alla glada över att bli tillsagda om hur vi skulle stå. Sofie upptäckte sedan att det i fönstret låg en karta med bilder över olika poser som används. Varför det också mycket tydligt syns varifrån bilderna kommer ... alla har samma poser.

Efter fotograferingen fick vi åter sätta oss ner och då var det betydligt trivsammare och lugnare i studion. Nu var det bara det lilla momentet att välja ut vilka bilder man tyckte bäst om.

Jag valde till slut tre bilder som är lite annorlund jämfört med hur jag normalt ser ut och bilder jag inte skulle kunna ta själv.

Emma


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej

Fick alldeles nyss bilderna på mail sååååååå fina.

Du är otroligt superfin

kram

2009-04-01 @ 18:56:10
URL: http://hildur96.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0